4 Nisan 2013 Perşembe

Issey Miyake L`eau D`issey Pour Femme EDT

Eveeet ilk ürün yorumumu yapıyorum şu an :) Bu parfüm benim yaklaşık 5 yıl önce bir arkadaşım sayesinde tanıştığım bi parfüm. Yıllarca bunun hayalini kurdum. Bir gün orijinali benim olacak dedim ve tabi bu sıralarda doldurmalarıyla yetindim :P (Tabi aralarda bikaç tane farklı parfüm kullanmışlığım da vardır ama onlar başka yazıya :)) Sonra annemin bir yurtdışı seferi dönüşünde bir de baktım ki hayallerim gerçek olmuş orijinal issey miyake benim olmuş. Tabi başlarda kullanmaya bile kıyamadım. Sonra baktım kullanmayınca da içimde kalacak başladım kullanmaya :) Şimdilerde sonlarına geldim. Doldurmaları da hesaba katınca çok uzun zamandır kullandığım için artık parfümümü değiştirme düşüncem var. Ama gelin görün ki hiçbir parfümü issey miyakeyi ilk kokladığımdaki kadar çok beğenemiyorum. Yani şimdiden kara kara düşünür oldum ne yaparım diye. Olur da yazımı bir okuyan olursa (blogum yeni olduğundan takipçim de yok tabi ühü ühü) bu kokuya yakın bir koku biliyor mudur biliyorsa bu garibana yardım eder mi diye düşünmekteyim. Eden olursa şimdiden teşekkür ediyor bu yazımı sonlandırıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder