21 Nisan 2013 Pazar

Diadermine high tolerance makyaj temizleyici

Merhabalar, ben bugün ilk kez bir ürün değerlendirmesi yapacağım. Bir hatam olursa mazur görünüz efendim acemilik :) Değerlendirmesini yapacağım ürün Diadermine high tolerance makyaj temizleyicisi. Yani budur kendileri.(Henüz güzel fotoğraf çekemiyorum. Fotoğraf makinem bozuk telefondan da ancak bu kadar oluyor.)
Bu ürünün görmüş olduğunuz gibi neredeyse dibini görmüş durumdayım. Almamda en etkili olan şey ise içinde paraben silikon ve parfüm olmamasıydı. Jel kıvamında bir ürün ve ciltte kalıntı veya yağlı bir his bırakmıyor. Gayet hafif bir ürün ve hem yüz hem göz makyajı için kullanılabiliyor. Bir pamuk veya direk elimizde yüze sürüyoruz ve ardından bir pamukla temizliyoruz. Ardından suyla yıkamayı gerektirmiyor. Genel olarak ürünün hafifliğinden ve içeriğinin bir nebze olsun temiz olmasından memnunum. Yüzü güzel temizliyor. Fakat göz makyajına gelince temizlemesi temizliyor ama çok uğraştırıyor. Bir kere silip üzerinden bir kat daha geçmeme rağmen yüz temizleyicimle yüzümü yıkadığımda göz altlarımda rimelden kalma siyahlıkların olduğunu görüyorum. Sonu gelmek üzere olan bu ürünü yakında bitenler yazımda görebilirsiniz hatta :) Bundan sonra tekrar almayı düşünmüyorum Hatta sensibio h2o siparişimi verdim bile :) 
Ve ilk ürün değerlendirmemin sonuna gelmiş bulunuyorum. Bir kusur ettiysem affola der iyi geceler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder